woensdag 29 februari 2012

Hallo allemaal ik schrijf niks meer op mijn blog omdat verslaaft ben aan habmoon een spelletje op de computer ik wil er het liefst de hele dag op.
Vergeven jullie mij?
Jullie geloven het denk ik niet maar ik heb gisteren weer frietjes op.
Het kwam gelukkig mijn neus niet uit.
Ik vind het leuk dat school weer begonnen is want dan kan je al je vrienden weer zien.
Op school gym ik nu ook al mee en ik ga in de pauzes gewoon weer naar buiten. Ik ben vandaag zelfs een keer naar school gefietst.
Heel veel groetjes @nemone!

3 opmerkingen:

  1. Hey Moppie, ja verslaafd aan Habmoon. Geef niet hoor, Brian is ook een beetje verslaafd er aan.
    En Frietjes????????????????? Ik dag dat jij die wel genoeg op had in Frankrijk. Wij hebben ook gisteren frietjes op (niet verder vertellen he)
    Eindelijk weer naar school, weer gymen en op de fiets. Heb ik eens eindelijk die mooie fiets van je gezien, leuk hoor.....
    Nou ik vond het weer gezellig om je blog te lezen, lekker slapen en een dikke kus van.... (brian)

    groetjes en natuurlijk een dikke kus van mij
    veel liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik hoor het ook wel vaker dat mensen verslaaft zijn aan habmoon.
    Ik zal het niet veder vertellen dat jullie gister ook frietjes op hebben.
    :D smiley's :)!
    leuk he?
    kan jij dat ook brian?
    xxx @nemone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anemone,
    Verslaafd??? Verslaafd??? Nee toch!
    Ik ben verslaafd aan de blog van 'ANEMONE'!
    Wat moet ik nou???
    Ga je echt niet meer schrijven? Sniksnik.....
    Misschien moet ik dan ook gaan "HABMONEN'?

    Groetjes,
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen