vrijdag 10 februari 2012

Ze zijn gisteren geweest voor doe een wens.
Ze hadden veel vragen.
Zoals wat mijn lieverlings eten is en wat mijn lieverlings dier is en wat mijn wens natuurlijk is.
Met die antwoorden maken ze een dag die ik nooit kan vergeten.
We hadden koffie met thee en een stukje appeltaart.
Ik en Julia kregen een cadeautje,Julia kreeg brief pappier en ik kreeg spulletjes om zelf een armbantje te maken.
Wat ik wel erg leuk vond is dat ze heel veel vragen aan mij stelde.
Want ik had verwagt dat ze de vragen aan mijn ouders zouden stellen.
DIT IS EEN FOTO VAN DE WENS HALERS:
 

Groetjes @nemone
PS ik vind het heel erg leuk dat er weer mensen lid zijn geworden van mijn site.

7 opmerkingen:

  1. Ha Moon, wat super leuk dat deze lieve dames bij jou op visite zijn geweest! Ben wel erg benieuwd naar jouw wens! XUrs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb tog voor mijn eerste wens gekozen.
    Dus ik wil leren bloed prikken en dan bij mama doen en daarna in het lab onderzoeken.
    Veder hoop ik dat de dag heel leuk ingedeeld word.
    Ze gaan me verrassen met eten.
    ik heb ook gezegd dat ik met een paard opgehaald wil woden, ik denk ook dat het gaat gebeuren.
    xxx @nemone!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ophalen met een paard is wel heel gaaf! En bloedprikken super spannend! Zeker als je dan het bloed mag bekijken in het lab.
    Laat maar weten wanneer het zo ver is. XUrs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze verwachten over 6 weken.
      leuk dat je zoveel schrijft.
      hoe gaat het met joep, moet ik hem nu opvrolijken, net als hij altijd bij mij doet.
      geef de jonges en joep 3 dikke kussen van mij.
      jij krijgt er ook 3.
      groetjes @nemone!

      Verwijderen
  4. Ha Moon, kan ik lekker alle jongens hier gaan zoenen van jou...dat vind ik wel erg leuk om te doen. Met Joep gaat het beetje bij beetje beter. Helaas niet zo snel als hij wel zou willen. Trouwens ik vind het ook heel leuk om zo met jou briefjes te schrijven hoor! XUrs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik vind dat ook heel leuk.
    moest joep lachen toen hij hoorde dat ik het leuk vind dat hij mij altijd aan het lachen maakt?
    Groetjes @nemone!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk moet Joep dan lachen! Hij blijft natuurlijk een grapjas! Heeft hij je trouwens al een berichtje gestuurd? Hij heeft natuurlijk wel een hersenschudding dus zal vast een raar maar grappig berichtje zijn. XUrs

    BeantwoordenVerwijderen