zaterdag 3 maart 2012

Hier zie je Sammie en mij tijdens de presentatie.

Gisteren had ik een presentatie op school.
De presentatie was met de hele bovenbouw.
Kindere uit de bovenbouw mochten bij ons in de klas komen kijken naar de presentatie's van kinderen uit mijn klas en wij mochten bij kinderen uit andere klassen kijken.
De ouders mochen ook komenkijken.
Het was heel leuk.
Ik werkte samen met Sammie.
Ons onderwerp was Nederland waterland.
Ik heb er ook heel veel van geleerd.
Het ging heel goed vond ik zelf trouwens mama vond dat ook.
Vandaag heb ik ook een hockey wedstrijd gespeeld.
We moeste tegen Rosmalen we hebben gewonnen met 1-4.
De meisjes tegen wie we moesten waren een kop groter dan ons sommige wel een anderhalve kop groter.
Ik was de eerste helft keeper.
De tweede helft stond ik laatste man dat vind ik een hele leuke plaats in het veld.
Ik heb ook afgesproken met een meisje uit mijn hockey team, Nina.
We hadden tusse de middag kibbeling gegeten, dat eten we bijna elke zaterdag.
Nu zit ik lekker op de bank met een kopje thee.
Wat hebben jullie alemaal gedaan vandaag?
Ik lees het morgen wel ik heb zin in een keer een verhaal van jullie te horen.
xxx @nemone!

4 opmerkingen:

  1. Dag liefie,
    Wat heb jij een leuke dag gehad zeg!
    Winnen met 4 - 1 is natuurlijk top, zeker
    als je tegenstanders van die grote meiden
    zijn toch?
    Ik ben vandaag voor het eerst weer met mijn
    fietsclubje weg geweest want het seizoen is
    weer begonnen, het was heel gezellig.
    Maandagochtend kom ik naar Zaltbommel dan
    breng ik voor Julia en jou nog een kadootje
    mee uit Spanje.
    Dag schattebout dikke kus van Oma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond je het fietsen leuk? kan het weer met je hand? Ik en Julia verheugen zich op het cadeautje. Wat is het....uhmmmmm.
      Ik vind het leuk dat je morgen mee naar het ziekenhuis gaat. Tot morgen xx @nemone

      Verwijderen
  2. Dag Anemone,

    Wat heb je weer een leuk verhaal geschreven.
    Knap dat je op school een presentatie hebt gegeven zeg! En dan over 'Nederland waterland'. Hadden jullie dat onderwerp zelf gekozen? Jammer dat ik niet kon komen. Ik had het graag gehoord. Lijkt me heel interessant!

    En dus gewonnen met hockey tegen supergrote meisjes. Dat is natuurlijk helemaal geweldig! Zij dachten waarschijnlijk dat ze tegen die kleine meisjes wel konden winnen. Nou, mooi niet! Goed van jullie team. Gefeliciteerd.

    Wat ik gedaan heb? Eigenlijk niet veel bijzonders. Genoten van een heel rustig weekend. Jammer dat ik niets spannends kan melden. Volgende keer misschien.
    Groetjes,
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, we hebben het onderwerp zelf gekozen.
    Jammer dat je geen leuke dingen hebt gedaan. Ik heb weer veel mee gemaakt. Lees maar. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. BOE !!!!
    Groetjes @nemone

    BeantwoordenVerwijderen