zondag 15 april 2012

Lieke en Anemone (17 maart)
Ik kwam op mijn telefoon deze foto tegen, die Monique me stuurde die middag dat Lieke en Anemone samen gingen voetballen met een groepje vrienden en vriendinnen.
Ze mochten de outfits van Teun aan.Ze leerden duiken (vertelt Anemone me nu) van de jongens uit de klas.Op een gegeven moment waren we de meiden kwijt. Monique ging ze zoeken en maakte deze foto. De meiden dachten dat het hoogzomer was, Monique gaf ze warme kleding.Buiten spelen als een schoffie doet Anemone het liefst.
 

2 opmerkingen:

  1. Lieve Anemone,

    Hopelijk lukt het mij om je een berichtje te sturen. Op de een of andere manier moet ik steeds op een site inloggen, waarvan ik geen inlogcodes heb!!
    Ik zie dat je in een stoere voetbaloutfit staat. Ik heb van Coco nog een voetbalshirt met keepersbroek bewaard, zij heeft altijd gevoetbalt, die mag je zo van mij hebben, vindt Coco vast niet erg.
    Leuke foto ook van Oma Joke, voor mij tante Joke, geef haar maar een dikke kus als je haar weer ziet. Hopelijk tot gauw. Dikke kus van ons allemaal uit Gouda
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zozo Anemone, dat ziet er professioneel uit!!! Zoals je ook met je rechtervoet op die bal staat!
    Volgens mij speel jij over niet al te lange tijd in het Nederlandse voetbalelftal voor dames!
    Wauw, ....kunnen wij allemaal zeggen dat we je kennen. Komen we allemaal kijken en aanmoedigen natuurlijk.

    Oefen maar goed.
    Groetjes,
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen