dinsdag 14 februari 2012

Het is zoals jullie weten Valentijsdag.
Ik heb ook een Valentijnscadeau gekregen.
Een badeendje en een mooi doosje met snoepjes en een hartjes zeepje.
Het lag zomaar voor de deur zonder dat ik er iets van wist.
Volgens mij weet ik van wie ik het heb gekregen.
hebben jullie ook iets gehad vandaag of niet?
laat het mij maar even weten.
Ik heb vandaag met noor uit mijn klas gespeeld.
We hebben ons verkleed.
hoe gaan jullie met carnaval?
Ik weet het nog niet zo goed hoe ik moet gaan.
hebben jullie nog leuke ideeën? 
Ik ga nu naar bed en ga dan een aantal tips die ik van jullie heb gekregen uit proberen.
lees morgen maar hoe het gegaan is.
welterusten xxx @nemone!    

HIER ZIE JE MIJ MET NOOR EN HET VALENTIJNSCADEAU


17 opmerkingen:

  1. So hee Moon, dat is wel super van jou Valentijn. Wat een leuke kadootjes. Helaas is er geen Valentijn bij mij aan de deur geweest. Wel kreeg ik een heel lief smsje van jouw mama.
    Tjeetje een idee voor carnaval. Dat valt nog niet mee. Vorig jaar was wel super als Bruno Mars. Misschien dit jaar als Gers Pardoel.... Tomas wil als Barak Obama en Dorus gaat als spion... Laat je me nog weten hoe jij gaat? Ik ben wel heel benieuwd. Hebben jullie vrijdag op school carnaval? De jongens wel. Joep kan helaas dit jaar niet gaan carnavallen dus ga ik zaterdag met mijn vriendjes en vriendinnetje op pad. Wordt wel een feestje lijkt me. Maar dat laat ik je nog wel weten. Dikke kus Urs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb donderdag avond carnaval op school ik vind het heel spannend.
      Ik ga als zombie dokter.
      Ik ga samen met een vriendinnetje.
      We hebben er heel veel zin in.
      En Julia gaat ook met een vriendinnetje als koe en stier.
      grappig niet?
      Ik vond trouwens de reactie van joep heel leuk ik moest heel hard lagen.
      xxx @nemone!

      Verwijderen
    2. Mama vertelde al dat je zo moest lachen, Wat een grapjas is het toch die Joep. Je ziet er echt super uit op de foto's. Tomas is uiteindelijk als Micheal Jaackson in zijn jongen jaren gegaan. Dat was echts super. Dorus was mega stoer als secret agent. We laten je de foto's nog wel een zien. Heel lang geleden zijn papa en mama met oms carnaval gaan vieren als koe en stier. In het boekje voor hun bruiloft staat volgens mij hiervan nog een foto. Moet je maar eens vragen..Tot de volgende keer! XUrs

      Verwijderen
  2. HEy Moppie,

    geweldig die cadeautjes voor valentijnsdag, ik denk dat je wel een echt lief valentijntje hebt.
    Voor carnaval verkleden is moeilijk, maar je zag de laatste twee jaar er al zo mooi uit dat je nu ook wel heel leuk voor de dag komt.
    Weet je ik ben er ook donderdagavond op school, heb een gekke pruik en een glitterjas aan.
    Ik denk dat je vanavond wel lekker in dromenland bent...... Slaap lekker
    dikke kus Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey anemone,
    wat een leuk Valentijnscadeautje heb jij gekregen!! Heb je zelf ook een Valentijnscadeautje aan iemand gegeven?
    Ik heb een kaartje gekregen van een hele goede vriendin.

    Wij zeeuwen vieren helaas geen carnaval dus ik kan je niet helpen met tips hoe je verkleed moet gaan. Ik heb wel een foto gezien van jou als Bruno Mars dat vond ik echt super origineel en leuk! Ik denk dat je vast weer met zo'n leuk idee gaat komen, je hebt tenslotte nog een paar dagen bedenk tijd toch voordat carnaval begint??

    Slaaplekker
    xxx Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zelf geen cadeautje gegeven maar wel gekregen.
      Maakt niet uit dat je geen idee hebt hoe ik met carnaval moet gaan.
      heel veel xxx @nemone

      Verwijderen
  4. Dag Anemone,

    Wat leuk om je verhalen te lezen.
    Jij bent een bofferd met zo'n leuk Valentijnscadeautje. Had je dat verwacht of werd je echt verrast?
    Helaas heb ik niets gekregen vandaag. Niemand die mij verraste en ik moet je zeggen dat ik ook niemand heb verrast.

    Wat ik ook leuk vond om te lezen was de uitslag van je bloed. Eigenlijk ook wel een leuk cadeautje op maandag de 13e! Het zal vast heel fijn zijn om de prednison te gaan verminderen.

    Nu ik dit schrijf, lig jij waarschijnlijk lekker te slapen. Toch wil ik je even laten weten dat ik uitkijk naar woensdagmiddag! Fijn om je weer te zien.
    Groetjes,
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vond het woensdag heel gezelig bij jou.
      heb je al een berigtje naar de juf gestuurd.
      Ga jij naar de carnavals optocht kijken ik jamergenoeg niet maar Julia wel.
      Julia gaat met een paar vrindine.
      groetjes @nemone

      Verwijderen
    2. Hallo Anemone,

      Ook ik vond het heel gezellig. Doen we volgende week woensdag gewoon weer over, oké?

      Ik heb al een berichtje naar de juf gestuurd en de juf heeft ook weer een berichtje teruggestuurd hoor. Ik weet nu precies welke opdrachten het waren. Ik ga daar in de vakantie natuurlijk verder niets over schrijven . Het is vakantie!!! Dan hoeven we een weekje lekker niet te leren en mogen we alleen maar leuke dingen doen!

      Ik ben ook niet naar een carnavalsoptocht geweest. Niet in Kerkdriel, niet in Zaltbommel, niet in Rossum, niet in Ammerzoden, niet in Den Bosch of waar dan ook.
      Dus je bent gelukkig niet de enige die de optocht niet gezien heeft.
      Hoe vond Julia het?

      Nu ik dit schrijf, glijd jij waarschijnlijk van de berg af.... Grrr. Dat vind ik veel erger dat ik dat moet missen!!! Ik hoop dat je ook voor mij een extra rondje gaat skiën!
      Liefs en de groetjes aan iedereen,
      Ine

      Verwijderen
  5. Hoi Anemone,
    Wij zijn nu bij Dorien en lezen al jouw berichtjes.
    Wat fijn dat je bloedwaarden beter zijn.
    Wat leuk om al die berichtjes en mooie foto's van jou en Julia te kunnen zien.
    Vooral die op het ijs zijn prachtig.
    We zijn benieuwd hoe je er uitziet met carnaval.
    Zet je er dan weer een foto op?
    Tante Martha en ome Sraar hebben ook muppetzegels gespaard.
    Genoeg voor een pop.
    Zullen we die zo snel mogelijk opsturen dan kun je zelf een pop kiezen.
    We wensen jullie een fijne carnavalsweek.
    Heel veel groetjes ook aan Julia en papa en mama uit Venlo
    Tante Martha en ome Sraar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jij het ook kan leze.
      Wil je nog een keer wat schrijven want ik vind het heel erg leuk.
      heel veel xxx en een knuf van @nemone

      Verwijderen
  6. Hoi Anemone,

    Je kent mij helemaal niet, maar ik werk samen met jou papa. Gisteren ben ik met hem naar Joure in Friesland geweest. Je papa vertelde dat jullie daar ook in de buurt hebben geschaatst. Helaas voor ons was het ijs al bijna weg :( dus moesten we hard werken. We hadden een gesprek over hoe wij een hele mooie school kunnen gaan maken voor de kinderen in Joure. Jou papa heeft daar veel verstand van.

    Ik vind het erg leuk dat je blog hebt en ik vind het ook leuk de foto's en verhalen te lezen. Veel plezier met het maken van nieuwe verhalen!

    Gr. Rick (de samenwerker met papa)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zal aan papa doorgeven dat jij mij een berichtje gestuurt hebt.
      Jamer dat je niet meer kan schaatsen.
      Maar ik had het niet meer verwacht dat we dit jaar nog op natuur ijs konde schaatse.
      Groetjes van @nemone!

      Verwijderen
  7. Lieve Moontje, leuk je gesproken te hebben deze week!!! Ik zag al hele mooie foto's van jou en julia als dokter en koe. Jullie gaan weer mooi verkleed! Heel veel plezier met carnaval!! xxx Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was heel leuk op het feest op school.
      Het was wel heel heet Julias smienk viel van haar hooft.
      Ik vond het heel leuk dat je mij belde.
      Kom je nog een keertje langs of wij bij jou.
      Dat we weer gezelich gaan winkele en in een restaurantje eten en drinke.
      heel veel xxx van @nemone!

      Verwijderen
  8. Moon heb je blaren op je vingers staan omdat je al een paar dagen niets meer blogt.

    grts Oom Joep

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik heb te wijnig tijd.
      Ik moet steeds naar bed.
      Maar vanavond schrijf ik weer iets.
      Heb jij nog een paar grapen voor mij? want ik heb nu wel zin in een grapje.
      xxx @nemone!

      Verwijderen