vrijdag 17 februari 2012

Woensdag had ik geen tijd om iets te schrijven dus een dagje niet.
Gister had ik carnaval op school.
Ik mocht voor het eerst in de avond carnaval vieren op school.
Ik was verkleed als horror dokter.
Het zag er heel eng uit Ik ging samen met een vriendinnetje. Julia ging als koe zij ging ook met een vriendinnetje.
Ik vond het heel gezellig maar het was wel heel heet de smieck van Julia droop van haar gezicht af zo heet was het.
Ik ging heel laat naar bed toe pas om half tien s avonds.
Toen ik ging slapen was ik heel erg moe ik sliep in een minuut al.
Toen ik vandaag naar school toe ging had ik mijn tatoes nog op.
iedereen zei jij bent heel eng.
dat vond ik wel grappig.
Na school ging ik met noor spelen. Toen ik thuis kwam ging ik nog even naar oma toe.
We blijven daar ook avond eten.
Gaan jullie morgen nog carnaval vieren?
of naar de optocht kijken?
Ik ga morgen waarschijnlijk wel naar de optocht kijken, maar niet echt carnaval vieren.

xxx @nemone!

DIT ZIJN DE CARNAVALSFOTO'S VAN JULIA EN ISABEL (KOE EN STIER)
EN SAMMIE EN ANEMONE (HORRORDOKTERS).


19 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hey Anemone,
      wat zag jij en sammy er fantastisch uit, echte horrordokters. Julia en Isabel waren ook echt super.
      Ik zal proberen om vandaag je foto te mailen naar mama.
      Wie weet zie ik je vandaag nog wel bij de optocht.

      Dikke kus Moniqe

      Verwijderen
    2. Dankjewel ik vond ons er ook heel eng uit zien maar ik vond het ook wel gaaf, jij niet?
      Ik vond Julia en Isabel ook leuk maar ik vond mij wel leuker, jij niet?
      Ja ik vind het leuk als je mama dat berichtje stuurt.
      wie weet zie ik je nog wat jij ook schreef.
      xxx @nemone

      Verwijderen
    3. Hai Moppie,
      Tegen niemand zeggen hoor, maar ik vond jou toch wel het aller aller mooiste. Om bang van te worden, ik hoop niet dat ik ooit zo'n dokter krijg als ik naar de dokter moet. Dan heb ik liever jou als je niet verkleed bent,

      Dikke kus Monique

      Verwijderen
    4. Ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was.
      Denk jij dat Nick of Julia vandaag gezoend hebben?
      Ik ga maandag met de rolstoel naar de efteling.
      Dan mag ik overal snel in.
      Heb ik toch nog een klein voordeeltje nu ik ziek ben.
      Mag ik de skibril en broek van Brian lenen want ik ga dinsdag tot vrijdag skien.
      Mag Julia ook de broek van Nick lenen?
      Gaan jullie noch iets leuks doen?
      Ik heb er wel heel veel zin in.
      Groetjes @nemone

      Verwijderen
    5. Hoi Moppie,
      wat denk jij?? Zouden ze gezoend hebben, zal ik het straks proberen te vragen.
      Wat....... ga jij naar de efteling en een paar dagen skieen??En ik dan... kan ik niet mee in de ski koffer van Papa??
      Of wij nog iets leuks gaan doen?
      Brian moet morgen trainen in Helmond, nick en ik gaan naar de optocht kijken in Kerkdriel, want daar doet de oma van Nick en Brian aan mee (mama van Arnold). Maandag moet ik in de ochtend werken, dus efteling kan ik niet. Maar woensdag gaan wij ook skieen alleen niet in Frankrijk maar in Landgraaf (limburg) en verder weet ik nog niet wat we gaan doen. Vrijdag gaat Arnold naar Amerika dus die gaan we nog even wegbrengen. Weet jij nog iets leuks wat ik met Nick en Brian kan gaan doen.
      Ik heb al tegen mama gezegd dat je alles kan lenen, behalve de broek van Brian omdat hij die zelf aanmoet. Maar de bril is geen probleem. Zal het morgen meteen opzoeken en afgeven.
      Nou een heel verhaal. Ik heb er ook helemaal zin in, maar nu een vraagje aan jou. Heb jij donderdagavond ook nog stiekem met jouw valentijn gekust???
      Nou moppie, ik kan niet wachten om je antwoord te lezen, en als Julia gekust heeft met Nick zal ik het jou als eerste laten weten.
      Dikke kus Monique

      Verwijderen
    6. Hey moppie,
      ik heb gisteren nick en mart in de auto uitzitten horen, ze hebben allemaal niet gezoend!!
      gr

      Verwijderen
  2. Anemone, wat zie jij er eng uit! Ik ben blij dat ik niet in de buurt was, want dan was ik waarschijnlijk heel hard weggelopen! Jullie lijken wel figuren uit een enge film! Maar het is vast een fantastisch feest geweest!

    Julia lijkt wel een vrolijke koe. Ze geeft vast chocolademelk met slagroom? Denk je niet?

    Ben je nu weer een beetje bijgeslapen?

    Fijne vakantie!
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het feest was egt heel leuk.
    Julia heete als koe berta hahaha.
    Het zal wel lekker zijn als berta de koe chocolademelk met slagroom geeft mmm.
    Ik ben wel weer bij geslaapen van het feest.
    Groetjes @nemone!
    PS:jij ook nog een fijne vakantie.
    wat ga je nog alemaal doen?
    nog een keer groetjes @nemone!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anemone,
      Fijn dat je zo hebt genoten van het carnavalsfeest! Dat is natuurlijk ook de bedoeling.
      Wat ga jij trouwens leuke dingen doen in de vakantie. Ik lees Efteling en skiën!! Leuk hoor. Geniet er maar van.

      Ik ga ook wel leuke dingen doen hoor. Ik heb in de vakantie een paar feestjes, ga met vriendinnen gezellige dingen doen en ik ga natuurlijk ook uitrusten van al dat harde werken. Dan ben ik volgende week weer helemaal fit.

      Ik hoor volgende week graag alle leuke verhalen van je vakantie of schrijf je die meteen op je blog? Ik ben erg nieuwsgierig hoor!
      Fijne vakantiegroetjes,
      Ine

      Verwijderen
  4. Hoi Moon,

    ik heb een hotel geboekt voor komende week om toch nog een paar daagjes te gaan skiën. Zorg je dat je fit blijft!
    Op deze link kun je de pistes alvast verkennen: http://www.labresse.net/la-bresse-winter-webcam.html.

    Groetjes Papa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke ik kijk morgen wel naar hoe het er uit ziet.
      Ik pak morgen ook nog een vitamiene drankje voor er voor te zorgen dat ik niet ziek word.
      en ook dat ik fit blijf.
      blijf je vanaavond bij mij in mijn bed liggen?
      Ik geef het antwoord wel, ja zeg ik dan.
      Ik hou van jou heel veel kusjes en een knuf en nog een en nog een en nog meer kusjes @nemone!
      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Verwijderen
  5. Ha Moon,
    So hé even niet gekeken op jouw blog en meteen een heleboel nieuws. Jij had als dokter even bij Joep moeten komen kijken. Was hij vast zo weer beter!!
    Ga je met Rolf en Mireille naar de Efteling? Dat wordt vast een superdag!
    En dan ook nog even lekker skiën met zijn 4tjes. Dit wordt een feestweek voor jou!!! Leuk hoor! Heel veel plezier en een kus voor jullie allemaal!! Voor jou doe ik er eentje extra. Dikke Xurs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anemone,
    Ik lees dat je morgen naar de Efteling gaat. Fleur en Jade gaan ook (terwijl ik werk van 12.00 tot 17.00). Misschien komen jullie elkaar tegen! Ga je ook een kijkje nemen bij Polles Keuken? Het nieuwe pannekoekenrestaurant (wat een lang woord om te typen op de ipad....). Heel veel plezier morgen in de Wereld vol Wonderen. Lieve groetjes aan/van allemaal,

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Moontje,
    ik heb de ski bril al opgezocht en klaar gelegd, als je morgen terug bent van de efteling ligt hij bij jullie. Samen met iets lekkers voor onderweg voor jullie alle.
    Mocht ik je niet meer zien, heel veel plezier met het skieen met zijn viertjes.
    En geniet er lekker van morgen in de Efteling met Rolf en Julia.
    veel liefs en dikke kus,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Anemone,

    We (Jules, Sam en remco) zitten even op je blog te lezen. Echt leuk! we zitten te wachten tot the voice of kids begint. Jules en Sam mogen opblijven. Kijk jij ook wel eens? Nou, het gaat nu beginnen. Doei!

    Groetjes, Sam, Jules & remco

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Anemone,

    Hoe is het op wintersport???

    groetjes sammiexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi moontje
    ik miss je wel ik zit de vocie kids te kijken en even door je blog gesnuffeld
    tot snel!!!!!!!!!!!!!

    groetjes en kusjes sammie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Moppie,
    nog moe van het skieen?? kan niet wachten tot ik je foto's kan zien en je verhalen kan lezen.
    dikke kus Monique

    BeantwoordenVerwijderen