maandag 13 februari 2012

Ik ben vandaag in het ziekenhuis even wezen bloed prikken.
Het word steeds moeilijker ik ben steeds weer paniekerig soms slaap ik er ook niet goed van.
Mama wil ook aan de dokters vragen of ze bij mij een porto cap willen plaatsen.
Ik zal het wel heel fijn vinden als dat kan.
Als jullie de bloedwaarde willen weten moeten jullie maar morgen weer kijken dan staat het er als het goed is op.
Ik ben ook naar piano les geweest, ik kan een heel leuk liedje spelen.
Van piano spelen word ik heel vrolijk dus ik doe het elke dag wel heel even.
Mama is nu aan het koken weet je wat we gaan eten?
We eten aardappel partjes met haricots verts en kip mmm lekker.
Ik wil er nu al van smikkelen.
Ik slaap de laatste keren heel slecht. Hebben jullie een idee hoe ik beter in slaap kan vallen?
Misschien moet ik aan iets leuks denken.
Weten jullie nog iets leuks waar ik aan kan denken?
Misschien heb je wel meer dan een idee schrijf ze dan allemaal op want ik moet meerdere dagen slaapen.
Groetjes @nemone!

9 opmerkingen:

  1. Hoi Moppie, het valt ook niet mee om iedere keer bloed te prikken. Maar gelukkig ben je weer blij geworden van het piano spelen, wanneer kan ik een concert van je verwachten. Ik wil dat leuke liedje wel eens horen....
    Een idee om goed te slapen,....mmm dat is moeilijk maar misschien moet je aan morgen denken. Valentijnsdag, ik weet zeker dat jij morgen een valentijntje bent. Dus ik zou daar maar lekker aan denken, dan weet ik zeker dat je goed slaapt vanacht.
    Nou droom lekker...........

    Dikke kus van mij, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey anemone!
    Wat leuk dat ik nu verhaaltjes van jou kan lezen.
    Ik snap dat je dat bloedprikken maar niks vindt hopelijk willen ze bij jou zo'n porto cap plaatsen!!

    En wat leuk dat je op piano les zit! Dan kan je mij wel eens wat liedjes leren want ik kan alleen een klein beetje de vlooienmars.

    Hmm vervelend dat je op het moment zo slecht slaap. Misschien moet je inderdaad maar aan leuke dingen denken? Misschien is het een idee dat ik langs kom in de vakantie met marja bijvoorbeeld, als je dat leuk lijkt en het uitkomt natuurlijk?!
    Slaaplekker vanacht en ben benieuwd naar je reactie!

    xxxxLisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zal het wel heel leuk vinde als jij met marja op bezoek komt.
      Dan heb ik iets leuks om aan te denken als ik in slaap wil vallen.
      Ik laat nog wel iets weeten.
      Groetjes @nemone!

      Verwijderen
  3. Hoi Anemone,

    Ik spreek altijd met Jules en Sam af in dromenland als ze het lastig vinden om te slapen. Dan verzinnen zij waar we elkaar gaan ontmoeten en wat we dan gaan doen. Alles kan en mag, als het maar leuk is: skieën op een slagroomberg om er vervolgens in te vallen en eindeloos slagroom te eten en daarna te gaan paardrijden over het strand of te gaan voetballen in een groot stadion. Misschien heb je er wat aan.

    X, Maud

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik kan hier wel iets mee.
      Dankjewel dat je helpt met ideeen.
      xxx @nemone!

      Verwijderen
  4. lieve anemone ik weet iets waar je goed van kan slapen.ik doe de luister sede van pim en pietje aan en daar van kan ik goed van slapen en heb ik een hele leuke droom.
    heb je ook die sede?en als je het niet hebt mag je het wel lenen.
    heb je een leuke valentijnsdag gehad?

    groetjes brian en tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb een valentijn cadeau gekreegen.
      Van wie ik denk van jou klopt dat?
      Lekkere snoepjes in een heel mooi doosje en een zeepje in de vorm van een hartje en een badeend met een kaart.
      Ik ben er heel blij mee.
      lekker slapen.
      en tot morgen heel veel xxx van je vriendin @nemone!

      Verwijderen
    2. Anemone,
      het valentijn cadeau is inderdaad van mij, je zag me denk ik niet. Ik had mij in de auto verstopt en mijn moeder heeft snel aangebeld. Jij bent mijn allerliefste vrienddin.
      xxxjes Brian

      Verwijderen
  5. Prikkuuuuuhhhhh!!!!!
    Hedie Moon goed om te horen dat je bloedwaarde goed omhoog gaan. Vervelend voor je dat je steeds meer last krijgt van de prikjes, ik snap je helemaal ik vindt het ook altijd vervelend als ik geprikt wordt door een mug of door een bij of door een wesp of door een daas of door een horsel of door een spin of door een lieveheersbeestje of door een priktrui of door een brandnetel of door een olifanten snorhaar of door een vlinder of door een speld of door een rups, enzovoort enzovoort. Misschien moet ik ook wel zo'n sporto kat laten plaatsen. grts Oom Joep

    BeantwoordenVerwijderen