zondag 12 februari 2012

We zijn vandaag bij vrienden (Remco, Maud, Jules, Sam en Jip) op bezoek geweest.
Het was gezellig maar ik was nog moe van gisteren daarom bleef ik maar bij papa op schoot.
Ik heb ook leren dammen ze hadden mij een keer laten slaan alleen ik deed de rest zelf.
Maar ik had wel gewonen.
Dit was de eerste keer dat ik het deed.
Papa is nu aan het koken.
We eten wortelstamp met een lekker stukje worst.
Ik heb er nu al zin in.
Het weekend was heel leuk.
Wat hebben jullie alemaal gedaan dit weekend?
xxx @nemone!

4 opmerkingen:

  1. Hai die Moon,
    Ik heb zaterdag ook lekker geschaatst, alleen dan hier in Zaltbommel. Achter de formido over het spoor, daar hebben ze mooie baan gemaakt. in de avond had ik verwenavondje. Lekker tv kijken en lekker snoepen. Vandaag heb ik eerst even op de computer gezeten en vanmiddag ben ik wezen trainen in Helmond. Daar is een binnen fietscross baan. Want over 1 maand begint het seizoen.......... Bij de eerste wedstrijd waar je weer bloemen kan winnen, ga ik die voor jou winne.
    Ik ga nu snel nog iets drinken en dan naar bed............ tot morgen op school
    veel liefs en een dikke kus van Brian
    p.s. dinsdag is het valentijnsdag!!! wie weet heb jij ook wel een valentijn..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben altijd blij met nieuwe bloemen.
      Drink lekker nog iets voor de tv en lekker slapen dadelijk.
      Tot morgen.
      Maakt niet uit dat je schrijf onder je moeders naam als je maar op het eind zet dat het bericht van jou komt.
      Trouwens ik hoop wel op een valentijn hoor.
      wat zal het zijn?
      groetjes @nemone!

      Verwijderen
  2. Anemone

    ik moet de berichtjes schrijven onder de naam van mijn moeder, morgen gaan we kijken of ik dat ook onder mijn eigen naam kan
    doei

    Brian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anemone,

    Wij vonden het ook heel gezellig dat jullie er waren. Jules baalde er wel van dat hij verloren had :-). Hij vindt het heel leuk als hij je kan volgen, dus ik heb beloofd een e-mail adres te maken. Hopelijk lukt het, want ik ben niet zo handig (heb dit berichtje ook al vaker proberen te sturen).

    X, Maud

    G

    BeantwoordenVerwijderen