zaterdag 10 maart 2012

Wensdag Anemone
georganiseerd door stichting doe een wens


We hebben op deze foto net het ontbijt gekregen.
Het ontbijt was heel lekker.
De bakker had crossantjes en harde broodjes en een pakje koekjes en nog veel meer lekkers.
Hier worden we met een roze limo opgehaald.
Ik vond deze roze limo tegek.
We gingen even langs school om de klas van mij en Julia uit te zwaaien.
Zij mochten ook in de limo een kijkje nemen.
Aan de eene kant gingen ze er in en toen aan de andere kant weer uit.
Hier zijn we op weg naar de eerste wens in de roze limo.
Onderweg proste ik en Julia op een gezellige dag.
Het drinken is kinder champagje.
De eerste wens die vervuld werd is dat ik ging leren bloed prikken.
Hier laat ze een vlindernaald zien.
Ze legt eerst alles uit hoe het allemaal moet.
Op deze foto zie je ons met een lamp op onze huid schijnen en dan zie je waar je aders zitten.
Het groene is je ader
Hier had ik mijn dokter's jas gekregen en aan gedaan.
Op weg naar het bloed prikken.
Ze hadden een nep arm om in te leren bloed prikken.
Het was in een keer raak.
Knap of niet?
Hier zijn we in het lab om het bloed van mama te onderzoeken.
Op deze foto zie je  wat je rode en witte bloed lichaampjes en wat je bloed platjes zijn.
Het aperaat wat naast de computer staad is de microscoop.
Hier mocht ik met twee dokters mee lopen.
Ze heten Anna en Astrid.
Ik mocht alles aan ze vragen.
Nu gaan we voor mij een dokters jas halen.
Ik kreeg ook een dokters naam plaatje.
We konden er ook gratis koffie mee krijgen.
Hier zijn we in de collegezaal.
Ik heb ook een berichtje daar achter gelaten.
In dit kamertje heb ik leren onderzoeken.
Hier zie je mij papa onderzoeken.
we hebben een taart voor de klas van mij gemaakt .
En ook voor de klas van Julia.
We kregen op de terug weg allemaal cadeautjes.
Het waren hele leuke spullen.
Hier gingen we op de avond eten.
In het pannekoeken huis in zaltbommel.
Ik at een pannekoek met frikandel.
Toen we thuis kwame stonden Florance, Floor en Lieke met hun gezin in ons huis met versier spullen. Ik was heel erg  op een leuke manier verrast.
Ik was wel heel erg moe.

Hoe vinden jullie mijn dag?
En wat voor dag zouden jullie willen krijgen?
xxx @nemone!

34 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit! Wat een mooie limousine, zeg! En een lekkere taart natuurlijk. Anemone ziet er uit als een echte dokter. Het was vast een leuke dag!

    Liefs van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag Liefie, Wat een leuk verslag over jouw
    wensdag. Op elke foto zie ik een stralende lach, dus een heel geslaagd uitstapje !
    Die doktersjas staat je fantastisch hoor.
    Ga nu nog maar lekker uitrusten en nagenieten. Je kunt misschien al gaan nadenken over een "Anemone - Oma" dagje uit
    ik hoor het nog wel van je.
    Hele dikke kus (ook voor Julia natuurlijk)
    Doeiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Moon, wat hebben jullie veel gedaan zeg! En echt alles was volgens mjj super. zie ik daar een rozer dan roze limo MET CHAMPAGNE. gaaf dat je nog even langs school kon dat vonden ze daar vast ook super. Zie ik het goed dat jullie daarna naar het WKZ zijn gegaan? Wat staat die jas je goed zeg dokter Anemone Arntz. Klinkt goed vind ik. Fijn dat de wens van het bloedprikken is vervuld. Was het bloed van mama ook zo mooi rood? En dan nog even papa nakijken....je had het er flink druk mee... Zeg nog even een vraagje... die taart hè die is toch zeker nog niet opgegeten? Hij is PRACHTIG. Enne zie ik daar frikandellen op de pannekoek? Wat een geweldige dag hebben jullie gehad! We zien elkaar snel weer als ik niet meer zo lelijk hoest. Dikke kus Urs enne de groetjes aan de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja op elke beantwoord ik ja.
      xxx @nemone

      Verwijderen
    2. Dus op mijn vraag of de taart al op is is het antwoord ook ja?! Tjeetje dan is er flink van gesnoept!!! Zag hij er niet alleen heerlijk uit dan!!! Xurs

      Verwijderen
    3. ik bedoel nee de taard is nog niet op.
      xxx @nemone

      Verwijderen
  4. Heee Anemone, Sammie was helemaaaaal niet nieuwsgierig gsteren, ze heeft maar tien keer gevraagd "wat zou Anemone nu aan het doen zij???"

    Wat heb jij een leuke dag gehad zeg! En dan nu op naar de Delatwerken! Als je je nou nog fit genoeg voelt dan gaan we volgend weekend kijken ok!

    Liefs Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zou het heel leuk vinde.
      xxx ook aan sammie @nemone

      Verwijderen
  5. Dag Anemone,

    Wat een geweldige dag hebben jullie gehad zeg! Julia en jij zien er uit als echte dokters. Ik had de foto's vanmiddag al bekeken, maar nu jij erbij geschreven hebt wat jullie precies hebben gedaan, is het helemaal duidelijk ! Ik was graag met je meegegaan. Maar ja, wie niet?
    Ben je nu van plan om dokter te worden of was dat maar voor één dagje? Vind je het niet leuk: arts Arntz. Klinkt goed!

    Anemone, heb je nu echt bij mama geprikt? Vond mama het eng? En het bloed heb je dus echt onderzocht? Kon je zien dat het helemaal goed was?
    Had je de stetoscoop bij papa even warm gemaakt? Brrr... zo'n koud ding op je warme buik.... Ik ben benieuwd wat je daar allemaal gehoord hebt! Borrelende broodjes met koffie of zo?

    Ik hoor vast maandag de antwoorden op mijn vragen. Oké. Hoef je niet alles te typen.

    Ik denk dat jullie nog heel lang nagenieten van deze geweldige dag.
    Groetjes,
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik beantwoordt het maandag bij jou goed?
      anders zit ik hier over een uur nog steeds.
      groetjes anemone

      Verwijderen
    2. Ja hoor Anemone, dat was mijn voorstel al. Ik had al medelijden met je. Al die reacties weer beantwoorden....

      Ik hoor het morgen wel.
      Ine

      Verwijderen
  6. Hey mijn moppie,
    wat een super dag heb jij gehad, Dokter Arntz!!! Kunnen we voortaan bij jou komen bloedprikken?? Ik denk dat Brian dan zeker niet flauw gaat vallen, hahahahah...
    En dan die mooie taarten.. zonde om op te eten!!! Nou morgen kun je hier al vast taart komen eten, ik ga zo nog even een appeltaart in de oven doen en een chocolade cake. Die vind jij toch lekker???
    Ik hoor morgen wel alle verhalen als je naar de verjaardag van Nick komt,
    En moon ik weet zeker dat jij de komende weken weer goed kan slapen... want denk dan maar terug aan de wensdag en het slapen en vervolgens dromen gaat vanzelf.
    Dikke kus en tot morgen,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Moon,

    Dat was een bijzondere dag zeg. Volgens mij hebben ze al je wensen laten uitkomen.

    Leuke roze auto, bloed prikken, champagne met taart en pannekoeken .... te gek !!

    Als je volgende keer moet prikken moet je maar aan deze leuke dag denken dan is het niet meer zo erg.

    Heb je nieuwe plannen voor een leuk dagje uit met oma, Pascale of .....?!

    Laat het maar even weten.

    Lieve groetjes.

    Mireille & Rolf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anemone, wat een leuke dag, dat zou ik ook wel willen. Als ik mocht kiezen, dan zou ik graag met zo'n lekker ontbijtje willen beginnen en daarna opgehaald ook door een limo, geen roze maar een witte. Dan zou ik graag met PSV en Feyenoord willen voetballen. groetjes van Douwe en Nanda (mama van Douwe)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik wou ook liever een witten of zwarte maar ik mocht niet kiezen.
      de dag was heel leuk ik kan niet wachte tot moge want dan heb ik iets voor julia's klas en voor mijn klas.
      Gr @nemone

      Verwijderen
  9. Hi Moon!!!! Wat een leuke foto's en wat hebben jullie veel leuke dingen gedaan. Ik zou ook wel een keer in zo'n rose limo willen zitten. En wat leuk dat je voor een dag mee mocht lopen in het ziekenhuis! En die taart... hmmmmm! Ben blij dat het zo geslaagd was. Tot snel en groetjes thuis,

    Kus Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja het was heel leuk.
      ik vind het leuk dat jij iets schrijft.
      xxx ook van julia @nemone

      Verwijderen
    2. Ja ik hoop je ook snel te zien. xxx @nemone

      Verwijderen
  10. Hoi Anemone,

    Wat een leuke dingen heb je allemaal gedaan afgelopen vrijdag. Door je mooie verhaal en de leuke foto's is het net of we de dag een beetje met je mee hebben beleefd. En wat heb jij morgen veel te vertellen op school! Ik wens je veel plezier morgen.

    Groetjes van ons allemaal!
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja heel leuk was het ik vind het leuk dat je mij iets schrijft.
      xxx @nemone

      Verwijderen
  11. hey anemone,
    wat een leuke foto's ! volgensmij heb jij een super dag gehad en allemaal hele leuke dingen gedaah! Die taart ziet er ook heel erg lekker uit!

    Ik zou ook wel eens een dagje in zo'n limo willen worden rondgereden !

    xx
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat zegt bijna iedereen.
      het was een helen leuke dag.
      ik vind het leuk dat jij mij iets schrijft.
      xxx ook van julia @nemone

      Verwijderen
  12. Hoi Anemone,
    Wat een leuke foto's en wat heb je veel beleefd op een dag! Ik kan me voorstellen, dat je heel moe was. Heel fijn, dat er zo veel wensen in vervulling zijn gegaan. Je zag er als een echt dokter uit met jas en naamplaatje! Lieve groetjes en tot de volgende keer,

    ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja je hebt overal gelijk mee.
    xxx van ons alemaal @nemone

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anemone

    Ik heb eindelijk mijn eigen e-mail gekregen daar ben ik blij mee. nu kan ik met jou e-melen. ben jij daar blij mee ? ik hoop het wel. doei! xxx jules.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind het heel leuk.
      Ga je me ook vaak schrijven?
      Hoe is het op school?
      Doe je de groetjes aan sam, jip, remco, maud?
      In welke groep zit je nou?
      Vind je het moeilij op school?
      De groetjes ook van Julia.
      Meschien lees je dit niet meer.
      En dan lig je al in je bedje.
      Hier nog slaap kussjes xxx @nemone.

      Verwijderen
  15. Hoi Anemone,

    Wat heb je een fantastische wensdag gehad en heel mooi met foto's vastgelegd. In zo een auto zouden wij ook wel een keer willen zitten. Je moet natuurlijk blijven oefenen met het prikken van bloed, doe je dat nu elke week bij papa? Wij zouden graag het recept van de taart wel willen hebben, kunnen we die ook een keer uit proberen of kom je een keer met papa, mama en julia naar belgie en gaan we samen een taart bakken. wij horen het graag en het gaat je goed.

    Liefs,

    Christ en Jose

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was het maar waar dat papa inplaats van mij geprikt werd.
      Ik vind het heel leuk om een keer naar belgië te mogen komen.
      Wat zullen we dan gaan doen?
      Werk jij nog steeds met papa?
      We moeten gauw iets afspreken.
      Gr @nemone!

      Verwijderen
  16. Hey Moppie,
    ik wil je nog even veel plezier wensen morgen met nogmaals een wensdag.
    dikke kus Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Moon, heb je zere vingers?? we hebben al een tijdje niets gehoord, wil nog wel iets horen en zien van Anne en Senna??
    gr en een dikke kus
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen