donderdag 8 maart 2012

Heey allemaal.
Vandaag heb ik afgesproken met Florance dat is het meisje dat schuin tegenover mij woont.
Wij zijn hele goede vriendinnen.
We hebben samen buiten geskate.
Het was heel gezelig.
Ik kan echt niet wachten tot morgen want jullie weten dan is mijn wensdag.
EIgenlijk begint ie vanavond al want vanavond gaan we iets heel lekkers eten.
We eten namelijk rostie brocelie schnietsel dat vind ik heerlijk.
MMMMM..........   Ik zie het nu al voor me mij aan een heel vol bord eten,Ik zou nu al willen beginnen.
Maar dat kan niet want mama is het nog aan het klaar maken.
Ik schrijf zaterdag pas weer want ik kom morgen pas om half nege  terug van doe een wens.
Tot zaterdag!
xxxxxxxxxx @nemone! xxxxxxxxxx

9 opmerkingen:

  1. Lieve Moon,

    HeeeeeeeeeeeeeeL VeeeeeeeeeeL PLEZIER morgen! Gaan jullie maar lekker genieten met zijn allen!!
    Ben echt super benieuwd wat het gaat worden.
    Lees het zaterdag!!!! Dikke kus Urs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Anemone, maar ook Julia, Iris en Hein,

    Ik wens jullie morgen ontzettend veel plezier met zijn viertjes! Geniet van deze bijzondere dag!!!

    Ik kan bijna niet wachten tot zaterdag. Ik ben zóóóóó benieuwd wat voor bijzondere dag jullie gaan meemaken. Het zal vast een dag worden om nooit meer te vergeten.
    Fijn dat papa en mama altijd zoveel foto's maken en jij zo leuk kunt schrijven. Al jouw 'volgers' kunnen dan zaterdag gaan genieten van 'jullie dag'.

    Groetjes en veel plezier!
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief Moppie,
    ik kan niet wachten tot morgen (zaterdag) om te lezen hoe je het gehad hebt. Mocht je dit nog lezen heel veel plezier vandaag
    veel liefs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey mijn moppie, geweldig die rose limo..... ik hoop dat het erg leuk hebt gehad, en juul en papa en mama ook. Heb je net wel even gesproken maar kan niet wachten tot je verhalen verteld. Dikke kus en ik weet zeker dat jij nu lekker in drome land bent

    dikke kus Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anemone,
    Hoe was het???? Ik kan niet wachten.... Gisteren de hele dag aan jullie gedacht!
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen