maandag 5 maart 2012

Hallo alemaal.
Ik heb vandaag weer iets spanends meegemaakt.
Vandaag moest ik weer naar het ziekenhuis. Papa, mama en oma gingen mee.
Daar moest ik even bloed afnemen.
Ik ging vandaag weer voor het eerst proberen om in mijn vinger bloed te laten prikken.
Toen we naar binnen mochten vond ik het zo spannend dat ik me niet liet prikken.
De zuster wou mij toen laten prikken zonder toestemming.
Toen zei mijn moeder dan prikt u mijn dochter maar niet.
Toen we uit de prikkamer waren moest ik heel hard huilen.
gelukkig was beertje er om mij te troosten.
Buiten de prikkamer heeft papa met mij gepraat.
Hij zei wil je het niet nog een keer probeeren? Dan vragen we er gewoon een andere dokter om te prikken.
Ik zei oke ik wil het nog wel een keer proberen.
Toen hebben we nog een half uur moeten wachten tot dat we weer aan de beurt waren.
Deze zuster vroeg of ik niet bij me zelf wou prikken.
Dan had ik zelf de controle.
Het was wel heel spanend maar het was binnen maar vijf minuten gelukt.
Ik vond het wel stoer van mezelf dat ik mezelf heb geprikt.
Vinden jullie het stoer van mij?
En weet je wat het deed door de bananenspray helemaal geen pijn.
De bananenspray is een verdovingsmiddel.
zouden jullie je zelf durven prikken?
Mijn moeder niet.
Ik hoop dat ik de volgende keer weer mezelf mag prikken.
Ik ga dadelijk naar Ine. Ik heb er heel veel zin in.
Heel veel xxx van beertje en @nemone!

Hier zie je nog een foto van mijn knuffel beertje.
Hij weet alles van mij.
En kan mij altijd troosten als ik verdrietig of boos ben.
Hij gaat ook altijd mee naar het ziekenhuis.
Wij praten er samen in bed ook altijd nog over.
Je ziet ook op de foto dat hij ook ziek is geweest.
Hij heeft zijn spalk van zijn enfus nog om.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Anemone,
    Wat knap van jou! Je bent een echte doorzetter! Ik moet bekennen, dat ik niet bij mezelf zou durven prikken... Ik ben niet zo'n held op dat gebied. Maar als het echt, echt, echt zou moeten, dan heeeel misschien! Daarom vind ik het van jou wel heel stoer, hoor. Doe je iedereen de groetjes van ons? Ook aan je knuffelbeer!

    Ingrid en the family

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik doe zeker iedereen de groeten van jullie.
      Ik vind het egt heel stoer.
      Mijn moeder zou het ook niet durven hoor dus het is niet gek.
      De xxx van beertje en @nemone!

      Verwijderen
  2. hoi anemone
    knap dat je jezelf hebt geprikt.echt stoer!
    ik zou het denk ik niet durven.gaat alles goed met je knuffelbeer? leuke foto's
    van de klimwand ik heb het ook een keer gedaan je ging echt heel hoog anemone
    groetjes nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik vind het ook heel knap.
    En met mijn beer gaat alles goed hoor.
    Aleen heeft ie pijn aan zijn hooft daar hep ik in gekneepen toen ik boos en verdrietig was voor het bloed prikken.
    Ik vond de foto's ook heel leuk van de klim wand.
    Vond jij het klimmen leuk toen je het zelf deed?
    tot woensdag xxx @nemone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anemone,

    Wat ben jij een held zeg! Jezelf prikken!! Zou de prikzuster dat ooit bij zichzelf hebben gedaan? Ik denk het niet. Wel bij heel veel mensen, maar niet bij zichzelf, denk ik.
    Ik kan me voorstellen dat je het prikken heel vervelend vind. Fijn dat papa en mama en zelfs oma bij je waren. En niet te vergeten 'knuffelbeertje'. Het lijkt me heerlijk om zo'n vriend in bed te hebben waar je alles tegen kunt vertellen.

    Dat jij zo'n heldhaftig verhaal vanmiddag nog geheim kon houden! Ik ben gauw gaan lezen, want zag al aan je gezicht dat je iets heel bijzonders had meegemaakt. Stoer hoor.
    Groetjes,
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik vond het egt heel stoer van mij zelf.
      Ik denk dat de zuster het egt nog nooit bij zich zelf heeft gedaan.
      xxx @nemone

      Verwijderen
  5. Hey moppie, zoals je weet is Brian nu ook volger, ik heb het net op zijn computer gezet. Dus nu ben ik het even aan het testen of het werkt, want jullie zitten nu op school. Dan kan hij straks iets op jouw weblog schrijven
    groetjes en een dikke kus
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oke ik vind het leuk dat hij nu ook iets naar mij kan schrijven.
    xxx @nemone

    BeantwoordenVerwijderen