maandag 5 maart 2012

Hallo allemaal,
Zoals jullie van Anemone al hebben gehoord zijn we vandaag naar het ziekenhuis geweest.
We hebben eigenlijk niets nieuws gehoord. Ze willen afwachten wat het lichaam en bloed van Anemone aankomende tijd gaat doen. Met deze informatie hopen ze een beter beeld te krijgen van de ziekte van Anemone. Hoe lang dit monitoren duurt, hangt af van Anemone. Wanneer wordt ze weer ziek?  3 maanden? 6 maanden? Afwachten dus........
Aan de ene kant even 'rust', aan de andere kant 'kan ze een volgende dip aan?'......
Na het gesprek met de artsen, moest Anemone bloedprikken. Dit wordt steeds een groter drama. Bij elkaar hebben we er 1,5 uur over gedaan, voordat ze geprikt was. Ze is zo bang. We weten niet zo goed hoe we hier mee om moeten gaan. Gelukkig krijgt Anemone psychologische hulp in het ziekenhuis. Hopelijk kunnen zij iets voor haar betekenen.
Uit eindelijk heeft ze heel knap zichzelf geprikt en vond ze het achteraf mee vallen.
Al met al een zware dag weer ....... moe, hoofdpijn, verdriet om Anemones verdriet...... Ik ga maar vroeg naar bed... Welterusten
Lieve groeten, Iris

2 opmerkingen:

  1. Dag men lieve Moonie de Poonie,
    Heb je vandaag weer een beetje prettige dag
    gehad op school? Wat een oplossing zeg, dat je zelf mocht prikken oma was er blij mee.
    Wie weet kun je hierdoor er wat beter mee omgaan. Wat zou ik dat fijn voor je vinden.
    Heb je nog leuke dingen op het programma staan? Het is altijd fijn om iets leuks in het vooruitzicht te hebben he en anders
    verzinnen we wel wat!

    Groetjes aan Julia, Papa en Mama
    Dikke kus Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja vrijdag is mijn wense dag.
    Ik heb er veel zin in.
    Ja lees maar weer op mijn blog.
    Ik doe zeker de groetjes aan mama papa en Julia.
    Heel veel kusjes xxx @nemone en beertje.
    Ik doe stiekem de kusjes en groetjes aan Beertje.
    Doei lekker slapen.

    BeantwoordenVerwijderen