dinsdag 6 maart 2012

Hoi allemaal.
Na dat ik op school geweest ben heb ik met twee vriendinnen afgesproken.
Ik heb afgesproken met Isa en Sammie.
We hebben geskated en op mijn kamer gespeeld.
Verder was daniël ook nog bij ons geweest. Ons overbuurjongetje van 1 jaar. Hij is heel schattig.
Julia heeft vandaag de uitslag van de cito gekregen. 544 was haar score.
Ze kan naar het VWO. Goed van haar hè?
Ik ben heel trots op haar.
Julia mocht vandaag kiezen wat we gingen eten.
We gingen naar de Mac Donalds. Mmmmmmmm......
Kijken jullie vrijdag ook op mijn blog?
Want dan is mijn wens dag.
Hum wat zal het zijn???.....
Ze komen vrijdag ochtend om 7:45 uur het ontbijt brengen.
En na het ontbijd komen ze ons ophalen voor mijn wens.
Ik heb er heel veel zin in.
Nadat ik mijn thee op heb ga ik naar bed toe.
xxx @nemone!

13 opmerkingen:

  1. Ha Moon,

    Je ligt vast al lekker in je bed als ik je dit berichtje schrijf??? Heerliojk slapen na zo'n gezellige dag! Wij zijn ook heel trots op Julia. Geef haar maar een paar dikke zoenen van ons.
    Wat ontzettend knap dat je jezelf geprikt hebt. Welke vinger heb je gekozen? Mag je dat nu vaker doen? Volgens mij word jij later als je groot bent een hele goede prik-dokter!
    Als ik nog eens geprikt moet worden kom ik even naar je toe.
    Droom jij maar lekker en tot een volgende keer.
    Dikke kus Urs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb mijn linkerhand en de middelvinger gekozen.
      Ik denk dat ik het vaker mag doen.
      Leuk dat je mij weer iets schrijft.
      Heeft Joep nog een leuke mop?
      Ik hoor niks meer van hem.
      xxx Moon

      Verwijderen
  2. Hallo Anemone,

    Gezellig dat je weer wat schrijft. Groot nieuws over die knappe zus van je zeg!! Wat zal iedereen trots zijn geweest. Weet je wie ook erg trots is? IK! Dat snap je vast wel.

    Wat bof jij dat jullie nu lekker gingen eten bij Mac Donalds. Laat me raden wat jij gegeten hebt??? Ehhhh.... PATAT! Of niet?

    Vrijdag wordt een spannende dag zeg. Ik ben echt heel benieuwd wat je gaat doen. Ik zal je blog in de gaten houden.

    Zuster Anemone tot ziens,
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daarom schreef ik het op het blog want dan houdt iedereen mij in de gaten.
      Ik heb frietjes en kipnuggets gegeten bij de Mac.
      Ik weet niet of ik vanavond wel kan slapen omdat het morgen zo'n spannende dag wordt.
      xxx @nemone

      Verwijderen
  3. Hallo mijn moppie,
    ik denk dat jij later maar dokter of zo moet worden, want bloed prikken bij jezelf is niet niks. Zag je Brian wit worden, toen je het aan ons vertelde......... Hahaha
    Je hebt weer een leuke dag gehad, Julia een super uitslag, kan ze samen met Nick naar het VWO. En dan jij lekker met je twee vriendinnetjes gespeeld en tot slot nog naar de MAC. Bofkont........ lekker die frietjes en de kipnuggets. Vrijdag ga ik zeker lezen, ben heel benieuwd... Maar het zal zeker een hele leuke dag worden, we zullen het allemaal weer lezen en zien (want papa en mama zullen wel mooie foto's maken).
    Nou moppie ga nu stoppen, want ik kom naar jou toe.......... Lekker even een bakkie met mama doen, dikke kus Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Heee lief nichtje van Mij!

      Stoer hoor dat je jezelf heb geprikt! Ik zou dat echt nooit durven, daar ben ik veel te bang voor! Maar ja, jij bent ook zo'n stoere meid. Wat heb trouwens toch een knappe zus! Ze vind het zeker wel spannend om naar de middelbare school te gaan! Dan wordt ze een echte brugpieper hihi. Moet ze in de vakantie ook alle boeken gaan kaften! Daar kan ik haar niet mee helpen hoor, want dat kan ik zelf nog niet eens! Weet Julia al naar welke school ze toewil? Wel heel leuk dat je in de klimhal lekker bent gaan klimmen. Bij het de gymles deze week ging ik ook op school klimmen. Dat was heel grappig want ik moest zo'n raar pakje aan en ik vond het wel een beetje eng. Vond jij het niet eng? Wel spannend vrijdag! Ik ga zeker lezen! En wat ben je weer een bofkont dat je lekker bij de Mac Donalds mocht eten!

      Lief nichtje, ik hoop dat we weer snel iets leuks gaan doen!
      Dikke kus Claire

      Verwijderen
    2. Hai Claire,
      Leuk dat ik weer iets van je hoor.
      De eerste keer vond ik het klimmen wel spannend.
      Maar daarna durfde ik tot het plafond (12 m).
      Hoe gaat het met jou?
      Met mij gaat het goed.
      Ik ben heel trots op Julia.
      Zo'n goede score had ik niet verwacht. Jij wel?
      Ik hoop dat ik het later ook krijg.
      xxx moontje

      Verwijderen
  5. Hoi Anemone,

    Heel veel plezier morgen op je doe een wens dag. Wij hopen dat al je wensen uit komen. Gaan ze je leren bloedprikken, maar dat kun je al! En er zijn vast nog veel andere leuke dingen ze voor jullie viertjes hebben bedacht. Maak er een onvergetelijke dag van.
    En Julia proficiat!
    Groetjes Anneke, Bas, David, Jasmijn en Thijmen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet nog niet wat we morgen gaan doen.
      Ik moet er de hele dag aan denken.
      Nou ja, het is beter dan aan het ziekenhuis denken.
      Vind jij dat niet?
      Doe je de groetjes aan David, Jasmijn en Thijmen?
      xxx @nemone

      Verwijderen
  6. Hoi Anemone,
    Wat super die wensdag morgen! En wat spannend wat jullie gaan doen!!! Dat maakt het extra leuk! Maak er met zijn viertjes een topdagje van! En we horen zaterdag wel met het hockey wat jullie hebben gedaan! Groetjes, Nicolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben jij ook volger van mijn blog?
      Zou ik wel heel leuk vinden.
      Ik zie je alleen niet staan?????
      Ik vertel zaterdag het hele verhaal.... of lees maar op mijn blog !!!
      Tot zaterdag en de groetjes aan Anne en Karlijn en Roy
      xxx @nemone

      Verwijderen
  7. Lieve Anemone,

    Leuk om te lezen wat je allemaal hebt meegemaakt. Wat een super dag heb jij gehad. Spannend om te leren bloedprikken. Wel handig. Zal papa wel heel leuk hebben gevonden in zo'n rose auto te mogen mee rijden:)
    Dikke kus Doris

    BeantwoordenVerwijderen